tapos na gle

nagtext si migo dan nga nagapanakayon subong sa kadagatan lapit sa baybayon sang Peru. anay ka, i check ko anay sa mapa… huo, ato sya subong sa may south america. anyways, special request, balitaan ko kuno sya sang latest sa pinoy big brother season 2. nge, ako pa nga wara gid ka ra galantaw. big fan ko sang reality tv like survivor kag amazing race, pero pinoy big brother? daw labo gid nga usikan ko tyempo ko maglantaw ka ja. ano abi kay daw tama na gid ka obvious nga gina-negosyohan sang abs-cbn eh…. may magazine, vote cards kag kung ano-ano pa nga pwede ma-kwartahan. si pinoy big brother dyogi daw indi mismo ka-follow sang iya house rules.

anyways, tapos na gle sang sabado ang final night. anay ka, i check ta website nila para sa nag daug….

para sa imo migo dan, ang pinoy big brother grand winner amo si beatriz, 2nd si mickey, 3rd si wendy kag 4th si g-ann. sin-o sila, wara ko kakilala. hehehe. ‘sensya gid. pahulamon ta lang ka dvd mag-abot ka ah.

Mag-iwan ng Tugon

