the signs and symptoms

according to wikipedia, some of the signs and symptoms if i really got the bacteria:

  • slowly rising temperature – may ara
  • headache – may ara
  • high fever around 40C – may ara
  • rose spots appear on the lower chest and abdomen – wara…

anay kaw, himutaran ko gid abi mayo. ay, may jan gle. di lang bal-anon kay mistizo ko… mistizo ati.so far, ok naman ang pamatyag ko. luwas lang kung lapit na lang six hours nga mainum naman ko bulong kay gabalik naman taas ang hilanat ko. wala pa gid guro nag epekto ang anti microbial medicine…

hay, tsakto gid. bawal magkasakit ngayon…

palihog pangadi para sa akon madasig nga pag-ayo para sadya naman ta liwat. pa-reserve ko sound system para pabayle ta sa tunga dalan.


Mag-iwan ng Tugon

