gi-atay ra

gakalingaw gid ko pirme maghambal ang mga bisaya. basta daw may humour pirme ila panghambal. may mga classmates ko sang una halin sa mindanao nga grabe mag binisaya. syempre,ginkuha ko ang opportunity nga magtuon sang ila lengwahe… unya makasab*t man diay ko bisan gamay ra… hehehe.

dumduman ko sang una, may nabatian ko nga bisaya word… igat… ginpamangkot ko sila kung unsa man nang igat.. kadlaw lang sila. ah bahala kamo da, indi nyo ko pagsugidan sang meaning nya.. pwes, gin liwat liwat ko sang gasakay kami sa jeep a. utoy utoy sila kadlaw… only to discover later that igat means pang biga^. hehehe… giatay…

may nabasahan ko nga blog halin sa cebu. katawa lagi ko. sample:

GIRL 1: (while waiting outside the C.R.) Twen, ga-unsa ka diha?

GIRL 2: (from inside the C.R.) Wala lang. Ga-tambay-tambay.

*************

 

Sa NBI:

Girl 1: Taasa sa linya oi…
Girl 2: Lagi oi, maayo pa siya ay kay nauna na.
Girl 1: Alangan ningbayad man. Taymsa, asa man ta inig human kuha aning form?
Girl 2: Anha diha oh, mag fill-up ta sa form dayun magpa-finger.
Girl 1: Naa bayad magpa-finger diha?
Girl 2: 5 pesos man siguro.

 

 

*************

Mga bayot sa jeep gikan sa Ayala:
Bayot: Dai Angel, palihug ko sa pan kay gigutom ko. Kanang Red Ribbon ha, Red Ribbon jed, ayaw nang GOLDENlocks.

*************

 

PLDT Business Center, Mabolo, Cebu City

Customer Service: Sir, ok ra na sir. Wa ra’y problema imo incoming calls bisan ug wala kay load sa imo phone.

Male Customer: Pero ang mga outcoming calls?

*************

 

Waiting in line at a fast food restaurant.

Lady 1: Apply ko sa inyoha beh. Unya ikaw ako himuon reference.

Lady 2: Hala, unsaun man na nga wala man ta nagkauban ug work ever? Dili man gani ta classmate pag-college!

Lady 1: Ingna lang gud nga friends ta sa friendster.

 

daghang salamat sa himantayon: a true story

2 Tugon

  1. ginpugngan ko lang kaugalingon ko nga indi makakadlaw kang kusog pagbasa ko ini. makalingaw jug.. hehe.. thanks.. i-link tika sa blog ko. balik-balik ko di..

    sa asa man lagi ka nalingaw: sa post nga ‘gi-atay ra’ o sa blog ko in general? i take that as a compliment. daghang salamat

  2. sa ‘gi-atay ra’post..thanks

    daghan diay na sa himantayon

Mag-iwan ng Tugon

