tampisaw

dapuga part…. baskug gid iya…. baskug gid ulan…

Barcode_001_2

lantawa bla, indi gid kitaon ang labaw nga bukid. sus, kung pwede lang tani nga ubahon ko akon puroy kag magtampisaw sa tunga uma….

3 Tugon

  1. I miss this scene. Amo man ni ang itsura sagwa sg balay namun sa uma. Nami tuod ligo sa ulan. And when it rain, it pours. Pati sa sulod balay kay nipa man.

  2. baw part, dumduman ko pa sg gamay kami gapaligo sa uma nga ga panty. ang pula na bala nga daw silk kag may para-para sa buli. 😛

    wehee.. ang may ruffles nga panty? syempre, topless eh no?.. mayo ka gani iya ga suksok pa underwear

  3. dumduman ko sang grade skul ako upod upod ko sa baylehan agi kami sa kahon san humayan, syempre nabulasot ako kay d ko mayo mag balanse, sikat eh!

Mag-iwan ng Tugon

