sa pamahaw, sa panyaga kag sa panyapon

kabakal ko kag-ina sang paborito ko nga fried sardines sang 555, ang fried sardines hot and spicy kag fried sardines with tausi.
Barcode_001

wala gid ko kapugong, ginsud-an ko ang may tausi sang panyaga. namit kay ginprito tapos may black beans pa. bisan ang sauce nami isamo^ sa kan-on. grabe nga dapal akon kag… hmmm… namit! asta subong, tig-ab ko daw sardinas man gihapon.

Barcode_002

2 Tugon

  1. ang spanish style nila abyan namit man. kag ang ila hot and spicy hot gid ang iya sg iban ya daw indi. bongga na ina nga sud-an sa bukid. man magbisita ka didto hambalon ka nga mantinir lang anay manok kay wala pa kabakal sardinas o salmon. ti abi.

  2. korek! sampat gid ra ja sa uma…

Mag-iwan ng Tugon

