the ultimate jologs challenge

nawili ko sabat sang crossword puzzle sang tristan cafe… ultimate test sang pagka jologs ko. dapuga, na sorpresa ko nga sabtan ko ang wala ko gina-expectar nga pwede ko masabtan…

sa pinoy showbiz threesome:

Peque Gallaga, Don Escudero, _____

Ans. LORE Reyes

Carmina, Ruffa, _______

Ans. AIKO

Zorayda, Eveleyn, ______

Ans. Beverly (Salviejo… kung kinahanglan pa ang apelyedo, wehehe)

sa pinoy superheroes nga puzzle:

fill in the blank: isang grupo ito composed of jc bonnin, herbert bautista kag francis magalona, ______ Kids –

Ans. NINJA

fill in the blank: si richard gomez ay si Super _____ –

Ans. ISLAW

ginampanan ni chuck perez, superhero na may pakpak at espada –

Ans. BAGWIS

linti! dumduman ko pa….. gali!

Isang Tugon

  1. i’m not surprised…hehehe..you are jologs! aminin…

Mag-iwan ng Tugon

