wait lang ha

the longest time would be the time spent in waiting. manug-one month pa lang documents ko pero daw kadugay na gid haw. 2-3 months kuno before ko makabaton sang notice pero daw excited na ko kung ano ang resulta.

isa sa pinaka gina hindi-an ko gid ang maghulat. kapin pa nga sa pam-publico nga lugar. basi matalupangdan sang mga tawo kag maggirinual sa celebrity… indi lang gid ko guro kasaho^ nga ara lang isa lang ka corner, samtang ang kadam-an nagalakat sa akon palibot. dumduman ko pa sang una, kung mag set gani kami magkitaay sang friend ko, imbes nga atrium ang meeting place, gina request ko nga sa may PNB activity hall na lang sa kilid kay wala gawa mga tawo…

kag daw nadudla^ na ko bantay sa mga trade fairs sang una. whole day ara lang sa booth, samtang ang iban kapila na maglabay sa atubang mo.

daw indi gid ko guro pwede maging salesman sa gaisano guanco.  tak-an takon

Mag-iwan ng Tugon

