to see is to believe…. so see it

fiesta kahapon sa bagumbayan. nang-imbitar si abyan yvette sang panyapon. sa bilog nga bagumbayan, daw sila lang ang nagahimos kung fiesta nila sa mayo. ang kadam-an, february ga celebrate. te kay didto na gid lang kami, nanghagad na lang ko nga malantaw kami kay tita brenda. ang agila nga faith healer nga gina-dugukan sang tawo taga- martes, byernes kag domingo. damo na ko nga istorya nabatian sa klase sang iya nga type sang pagpamulong kag daw interesting gid. te kay may pagkauzi man, nagdalikat gid kami kadto didto.

pero indi ko anay pag-isulat ang na saksihan namon. mas mayo gid kung may picture, ugaling kay naubos na ang naka-allot nga picture para sa akon account para sa subong nga bulan. te hulat pa ko sa june 01, para makapost liwat sang pictures…

kay kung si jose antonio magalona pa sa pasayod sa providence iloilo – “to see is to believe, so it for yourselves!”
para mabatyagan nyo kung paano ka makahalawat hawat.. ari ang sample nga pic… natingala ko bla kung ngaa amo ni ang na gwa nga picture… medyo blurred haw? ahehehe… pati ka na ah.. naka night mode eh, medyo dulom so hinay ang pag capture sang image.
Pictrans52407_002_1

Mag-iwan ng Tugon

