beaten by the two non-blondes

na-ugot ko ah.  ang akon bet nga magda-ug sa amazing race all-stars nga sila dustin and kandice,

Gw274h226

the blonde a.k.a. beauty queens, wara nag-daug. huod, they’re not the first team to arrive… sila pa naman ang rason nga wala gid ko absent sa amazing race.  ano na lang ja bay?
sa pihak nga bahin, absent si pappy willy sa wowowee.. sa kaugot ko….

nga mapilitan gid ko maglantaw sini.   si fafa piolo ang nagbulos.  baw ang mga bigatlan, este bigaten nga female hosts, gakiringking.  anyways, samtang gaputos kami longanisa, didto namon nabal-an nga ang mga contestants gle sa bigaten, mga manug-obra chorizo, embutido, kag tocino… kanugon, entra kami tani ba.

pagka-commercial, halin ko dayon sa ‘itaktak mo, itaktakbo’ portion sang eat bulaga.  wheehee… daw sila pa fan sang sex bombs ba. get get aw!

Mag-iwan ng Tugon

