back to miami

today, i went back to my dear alma mater in miag-ao.  nag request transcript of records.  pagpanaug ko sa jeep, direcho ko dayon sa admin. building.  only to find out that the office of the registrar was transferred to the college union building sa ibabaw kay hadlok ang mga empleyado nga mag landslide naman liwat.  te pang-picture na lang ko eh…

192cscd
syempre, close-up sang oblation…

2397scd

kag syempre, close-up ko, background ang admin building kag oblation…
A214scd

tapos, naghapit ko anay sa akon school… ang school of technology…

99f5scd 8e4ascd

aba, ang mushroom tambayan namon sang una, buhi pa gle…

Cb60scd tapos gintaklad ko ni… like in old days…

7576scd
sang malabyan ko ang diwata ng dagat….

1eb2scd_3
kag ang favorite tambayan ko sang una, ang library (kuno abi…)

A6c5scd

pagka tapos ko transaction, naghapit ko sa registrar kay teacher ko sang una.. courtesy call eh… amo ni advantage kung gamay lang kamo sa amon nga school of technology kay indi ka gid malipatan sang mga teachers,  pagtika ko pa lang sa pwertahan, hello na dayon si sir…

tapos, puli na ko… bantay ko jeep sa dalum sini

74b8scd

Mag-iwan ng Tugon

