the hunt for the missing papeles

nadumduman ni tiyay ang papeles nga gintugyan nya sa taga-denr para sa duta nga pa tituluhan… amo man ni nga papeles ang gina ugtasan ko halin pa sang enero… kay ari sya diri gabakasyon subong, ginkadtuan namon ang bulay-ug nga taga-denr. baw tama gid ka-danlug.  kung wala pa gin text nga may interesado mag pa process sa iya sang titulo, wala gid tani nagpakita. kibot sya nga ang tiya ko gle ang nakipagkita sa iya… sus, asta na kami sa ila balay sa kasulok sulokan na sang leganes pero wala gid… kadtuan kuno namon sa opisina nya kay basi didto lang man… bisan gin-isa isa na namon ang iya files, wala gid… ay, dipuga…. daw nami sulok sulokon ang yudipokpok nya.  ano na lang to abi. kay amo na lang to gapamatuod sa tunay nga tag-iya sang duta.  fuck the denr people.  mga wala pulos nga mga tawo sa ila ahensya.  ga pahuya huya lang sa mga ilisipon nga ga obra sa gobyerno.

sa pihak nga bahin, i got a call from migo dan from the land of the rising sun – japannnnnn, …swerte man ni sila iya kay damo nga nasyon ila makadtuan…. baw kung ako lang may tsansa pareho sini, lipay gid ko… kodakan nga wala sang untat guro mo…. uy, basi matapos na contract nya sa july.  mayo man to nga naka-istorya ta liwat a… dugay na ko daan wala kawakal… ako pa nga, ilisipon lang maka-makapa istorya sa akon.

Mag-iwan ng Tugon

