bora fun

surprise homecoming ni tyay aning from canada. in less than one week, gindala nya mga apo kag hinablos pa-boracay. sus, daw indi pa ko tani mag upod kay nakadto naman ko didto… pero, na-isip na ko sa listahan sang maupod… gani, nanghimus… kay alas dos pa lang sang kaagahon malakat… via antique…

isa lang ang mahambal ko sang dalan sa antique.. baskug! luwas sang gamay nga guba sa bukid between san joaquin kag hamtic.. mayo gid ang dalan… alas 730am ara na kami sa caticlan…

pagkatapos nga mapang hapnig ang mga bag, direcho swimming na ang mga tsikiting…

ako iya kay tama kainit.. husto lang mag pungko sa kilid… sang may natalupangdan ko nga nag pungko sa tupad ko….

uy….. sa ano…. ay si….

E7dcscd_1

claire belotindos ah… reporter sang tv patrol iloilo.. ka rubbing elbow ko man sang una manyaga sang ga-obra pa ko dira sa may luna, lapaz…

gina-kuhaan video si…

E00bscd
hahaha. manghod ko…

pamangkot ko ang grupo kung gusto nila magpa kodak upod kay claire.. huod dayon eh…. aprub dayon sa iya… indi pa sya tani kay indi man na sya kuno artista…. heh… kami pa…. nga una sa balita! sya, click dayon ang camera eh…

1e9fscd

pagkatapos paligo sang mga kids, balik sila sa cottage…. kami iya, lagaw sa beach… ang oras… 11:30.. tungang udto, mang…. station 2 kami… nakalab-ot kami station 1… man kay makadto gid sa grotto… anay ka…. pa picture ko anay abi..

2072scd baw daw mapiang man ko sa lakat ba… sakay na lang tricycle balik a…

more pics soon… i mean…. nami nga mga pics…. syempre, ako ang nag kuha… hehehe…. pramis

Mag-iwan ng Tugon

